مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 07:452023-09-25سياسي

خبر خوب| کودکان کالسکه سوار در خیابان چه می خواستند؟


بسته خبری سومین روز مهرماه مان، به همان اندازه که حال و هوای درس و مدرسه دارد، به همان اندازه نیز حامل اخباری مسرت بخش از اقتدار و جهاد زنان ایرانی است که هر کدام در لباسی متفاوت به خدمت ایستاده اند تا نام ایران برای همیشه سرافراز بماند.

- رفقای متعهد شهید دوست زاده، دختر او را تا مدرسه بدرقه کردند *مسببان شادی روح شهید دوست زاده را بشناسید تو تنها نیستی! نه فقط همکاران پدرت بلکه همه مردم ایران، دعای خیرشان را بدرقه راهت می کنند.

اول مهرماه برای خانواده شهید علی دوست زاده، حال و هوای دیگری داشت.

دختری که می خواست برای نخستین بار راهی مدرسه شود و مادر و برادری که باید محکم می ایستادند تا جای خالی پدر را برای دختری 6.

7ساله پر کنند، اما داستان این قصه پرغصه با عشق و تدبیر همکاران متعهد شهید دوست زاده طور دیگری رقم خورد و خاطره اولین روز مدرسه برای همیشه در ذهن دخترکوچولوی داستان ما نقش بست.

در روز نخست مهرماه، زمانی که دختر شهید دوست زاده به همراه خانواده اش از خانه خارج شد تا بدون حضور پدر راهی مدرسه شود، همکاران شهید کاری کردند کارستان.

آن ها مقابل خانه دوست خود آمدند و با حضور گرمشان، اجازه ندادند که دختر کوچولوی دوست و همکار قدیمی شان در این مسیر تنها بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| کودکان کالسکه سوار در خیابان چه می خواستند؟

خبر خوب| کودکان کالسکه سوار در خیابان چه می خواستند؟